pro på hestar nu

Publicerad 2012-08-20 14:37:00 i Allmänt,

 
 
 
 
Kravlade mig upp vid nio igår för jag skulle hjälpa Elsa med hesttävling. Eller fälttävlan som det faktiskt heter (expert är jag).
 
Vi plockade på oss mat och mest godis för att sätta oss i skogen bredvid ett hinder och sitta där när dom rider förbi. Jag fick prata i walkie talkie och berätta om ryttarna hade klarat sig över hindret eller icke. Fast jag helst ville ta walkie talkien, långsamt föra den vid munnen och säga "Sir....We got a situation here..." eller "WE NEED BACKUP!!!" Tror jag har blivit lite inspirerad av Jason Stackhouse där asså...
 
Nåja. Det var möjs att sitta där och titta på hästarna som flög förbi hindret. Dock inte så möjs med denna mygg-invasion. Vi sprayade myggspray så vi troligen blev förgiftade av det men allt förgäves!
 
Men sen fick vi vakta två andra hinder som var i solen så vi fick också känna på det fina vädret igår.
Asså jääääävlar vad en häst flög över ett stort och BRETT hinder. Långt innan OCH efter hindret var hästen i luften. Det var coolt att se!
Fick också se en av mina favorithästar. Ni vet när dom ser ut som hästen Spirit, asså filmen. Okej....sökt på google i en kvart nu för att hitta bild men ingen passar in...
 
 
Nåja, sen cruisade jag hemåt igen med äntligen min egna musik. Har grejat eget minne så jag slipper lyssna på pappas gubbrock varje gång jag tar volvon.
Vad jag har kört bil den här helgen då! Vad härligt! Och vågat mig på volvon också, vågar säga att den inte är så farlig längre.
Vi var ju i Linköping och kollade på Keep it Loud, bland alla 95:or och neråt. Kände mig gammal... blev ledsen att vi har "växt ifrån det". Nåja Norlie & KKV var ju helt ok. Och en av dom var ju gaaanska så snygg.
 
 
 
 
 
IKVÄLL SKA JAG FÖRSÖKA SKRIVA OM MAGALUF-RESAN OCH ÄVEN KOSOVO-RESAN!!!
Måste bara se några Modern Family-avsnitt till :)))))
 
 
Man får väl tacka att grabbarna grus-fotografen inte hittade oss varje kväll. För att bli bra på deras foton verkar inte va min grej. Här är vi på E4:an och ska precis ta av taco-buffén som bjöds där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela