pilot jones, pilot jones

Publicerad 2012-08-29 22:52:26 i Allmänt,

 
 
 
 
Var ju på mk i måndags. Det blev första och sista gången för mig i sommar.
Första gången jag gick ut här i Sverige också! oj oj oj
 
Näämen var ju kul oså att kolla läget där. Se så många man kände.
 
Dansa fuldans med Mimi. Tills hon knockade mig med armbågen så jag fick fläskläpp. Hon veva helt enkelt för mycket. Hahaha så kul!
 
Snackade med Mimis alla polare och träffar på gamla trean Julia och co. Trevlans!
Sebastian trollade för oss ett tag och det var mind blowing. Älskar att han alltid tog med sig en kortlek vart han än gick.

Så roligt att träffa Elin igen!! När jag hade tappat hoppet att inte se henne därinne!
Och även prata mycket med Nellie!! Så kul!!
 
 
Sen åkte jag mimi oscar och viktor hem i en bil utan fjädrar. Det guppade ganska gött därbak och vi fick hålla hårt i våra pommestallrikar. Och efter girltalk med Mimi så somnade vi i min säng. Väckte henne med en stor kram sen på morgonen :) Då blev hon glad! Sen rökte hon och drack kaffe med pappa på altanen medan jag fixade mig.
 
 
 
 
 
ajajajajaja måste sova nu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela