Yeah we are swedish SVEN!

Publicerad 2012-04-20 18:36:06 i Allmänt,




Hej bloggken! Det var ett tag sen.

Tänkte bara komma in och säga några ord.
Åh har haft det jätte bra i Bryssel. Sett så mycket roligt och blivit dödstrött av allt ståhej.
Lovar att ösa texter om dagarna och bomba med bilder. Har försökt att vara jätte turistig och tagit kort på allt, så dom andra har blivit lite småirriterade :))

Ahhh så jävla onödig dag i skolan idag. Skulle stannat hemma, dumt dumt dumt!
Sen komma hem. Somna och vakna av att jag dreglar sönder. Ameh :(
Och trött och jävlig som man va, så fick man traska till körskolan. Baa hejhej nya körläraren jag är trött så håll i hatten. Körde väl okej men blev fartblind och kunde vara liiiiite mer uppmärksam....hehe...


SKITSAMMA känner jag för nu är det helg och jag ska äta snart och framför allt sova som fan i helgen.
ÅH SKA TRÄFFA ARREBARRE OCKSÅ IKVÄLL!!! ÄTA OCH PRATA DET VI ÄR BÄST PÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela