jag bara rullar fram

Publicerad 2012-04-27 20:55:53 i Allmänt,



Kära vänner.


Den här veckan har minst sagt varit kämpig. Säger det igen, har varit.så.trött.



Men idag fick jag äntligen lite belöningar tillbaka!


Det gick så jäkla bra på stadskörningen! Bara njöt av att få köra bil + att få sitta där bak för vi hade det så trevligt på vår biltur. Gaaahh vad jag trivdes. Per-Åke är så skön med alla sina ordvitsar och skämt. Gullig gubbe!

Sen komma tillbaka till skolan och dancebrejka med gänget. Brudarna hade ju redan kommit på halva dansen när man kom. Vilka proffsdansare asså. Mmmm fick krama på sjuklingen Mimi lite också, heej heeej!
Och i sista lektionen så gjorde jag äntligen tyskaprovet. Gick sådär kände jag.
Men jag fick VG, jaaaaaaaaaa tack äntligen. Det var det vad jag ville ha så nu kan jag pusta ut.



Den här fredagen var ju inte så pjåkig ändå!




Ätit gött kött och tog en glas rött till maten. Nog att jag var trött förut men det glaset gjorde huvudet ännu värre. Dock försvann huvudvärken (Y)


Ska somna nu till nått random program..... ORKAR INGENTING IKVÄLL VILL SOVA, KANSKE ÄTA GODIS OCKSÅ JAGVETINTE?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela