Speed of a train

Publicerad 2012-04-09 13:24:16 i Allmänt,






Jobbigt att dagarna går så snabbt tycker jaaag. Är inställd på att hinna med massa grejer på lovet, men hinner knappt påbörja något innan dagen är slut känns det som. Sånt gillar vi icke!



Usch övningskördei volvon igår och det gick väl bra. Tills jag ska parkera med det stora härket.
Pappa sitter bredvid och hetsar, snabbt skare' gå! Snabbt skare' gå att parkera!! Och jag skriker tillbaka men låt mig ta min tid!!!

Jaamen annars gick det ju bra :)))



Sen var Ella och Marc här. Vi hetsade Marc att byta däck, som han hatar mest av allt. Men han gjorde det tillslut all by himself för första gången. Med Ellas och min hjälp som stod bredvid och hejade.








Snart ska mamsen och jag och handla till en mumsig purjolökssoppa. Sen ska jag banne mig gå igenom min tros/strump-låda och slänga lustiga osköna trosor.
Sen ska jag leta ramar som ligger här hemma för jag viiiiiill sätta upp ramar den här veckan.









Vill göra såhär också! Vi har gamla plankor från Gotland som ser precis ut såhär.
Ska bara hitta kuliga knoppar. Var hittar man snygga knoppar egentligen???


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela