MästerkockeN

Publicerad 2012-04-12 22:44:29 i Allmänt,




Känner att jag bara vill åka till Bryssel nu för att få lite effektiva dagar!!!




JAjajjaa jag tog frulle i sängen imorse (imorse mjaa..) för att se klart på filmen War Horse.
Har inte fultjutit på väldigt länge av filmer men här hade vi en vinnare! Inget gör så ont i hjärtat än av att se djur lida på film. Och pojkens kärlek till hästen kunde jag relatera till min kärlek till Tyson<3 Men bra film!

Sen tog jag tag i mitt liv. Tvättade ansiket efter fultjutandet, tog av mig onepiecen, tog på mig vanliga kläder....
Jaa och satte mig med körboken och läste till P3. Cyklade också till körskolan och nailade en till fas. Två kvar nuråååå! *slår på låren och kinderna-Kajsa Bergqvist*


Kom hem och hetshandlade för det var tänkt att det skulle hinnas med att laga middag och baka bullar.
Fick för mig att göra schnitzel och egengjord klyftpotatis med sås. Började med peppen att få pappa och André stolta. Men..... klyftpotatisen brände fast på plåten (hade inte smörpapper, idiot) och schnitzlarna var råa inuti, märkte vi när vi satte oss och åt. André fick gå på toan och spotta ut :))))
Schnitzlar är ju så luriga! Dom var nästan brända på utsidan men på insidan var luringarna råa.....

Jaaa så dagens middag blev klyftpotatis, sås och sallad. Bra gjort! Såsen blev i alla fall asgod!
Sista gången jag gör schnitzel.



Men imorgon är hemmafrun på't igen. Då ska jag baka kanelbullar!
(märker ni vad för lustiga saker jag gör när jag är ledig, har inget liv)




Funderar på att se om New Girl-avsnittena nu.....eller något annat viktigt.
Det var ju inte så roligt att göra skolgrejer insåg jag nu........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela