Luktar frisör

Publicerad 2012-04-24 22:13:29 i Allmänt,



Känns som jag har sprungit maraton idag, men har för det mesta suttit ner.

Stolt över att jag hittade in till John Bauer. Även fast jag blev nervös och kissa nästan i brallan när bussen åkte förbi skolan.

Vilken lyx Arjeta gjorde för mig! Hon grejade med håret medan jag hade datorn framför mig och kollade på New Girl. Ser i framtiden att vi säkert kommer att se på tv/film när vi klipper oss. Fick ju också se var Arjeta hänger om dagarna och hur gulligt små skåp dom har.

När jag kom hem ville jag sova direkt, men icke, först plugga och nuuuuuu ska jag sova sött. Sovmorgon kom jag på att jag har också<3

Före-bilden skickade jag till Arjeta så hon skulle visa sina lärare. Hoppas på att de fick en glatt intryck av mig :)))
Efter-bilden är ju sådär....men kände mig inte seriös när jag stod i sovtröjan....
Så nu är man något mörkare! Men till sommar hoppas vi på att jag är blond igen. Bara lite förberedelser vi gjorde idag tills det, mmmm nytonat och nyklippt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela