Doing sexy things with a pillow

Publicerad 2012-04-11 00:01:25 i Allmänt,





Jaa André blev mycket nöjd med alla presenterna, vispar, stekspadar o grejor. Känns fortfarande fel att jättebebisen ska flytta hemifrån snart. Vill inte!!!


Sen blev det en Max-fika med Arjeta, Angelika och Moa. MmmmMMm gött med glass. Gött och tjåka med dessa individer. Sen cruisa vi och Moa brände däck. Hehehehhe.....not.
Kollade på big brother hos Arjeta sen och myzte där med syrrorna. Fick skjurre hem och nu ligger jag här och ska kolla på ett avsnitt med New Girl innan jag ska sova.
Åh så himla glad över New Girl!! Tror det kommer bli en favvo-serie som nästan kan mäta sig med Scrubs!



Funderat på en grej dom senaste två veckorna. Bytte p-piller för inte så länge sen, från Neovletta till Prionelle. Och jag har kommit på mig själv att få grova emo-tankar om till exempel, när jag måste gå upp tidigt så går jag runt på morgonen och känner typ "ååh fyfan bättre att sluta skolan ju". Hänt flera gånger om olika grejer.
Nu funderar jag på om det är hormonerna som skojar med min kropp och gör dessa humörsvängningar. Nån som har känt desamma? Eller vet något? Kommentera gärna, taaaack!




Men natti natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela