Who run the world? JAG!

Publicerad 2011-09-04 22:00:51 i Allmänt,




Klad tjejja igen.





Svettig och dan kom man väl hem igen. Hann lyssna igenom Beyonces nya album, superduperbra!
Kände mig som en krigare när jag kom hem med Run The World Giiiiiirls i öronen.
Så skönt att springa vid haga för dom enda jag möter är gravstenar. Så lugnt och skönt.
Dock kom ett par med en hund när jag låg i gräset och gjorde sit-ups.....satte mig sakta upp och joggade skamset iväg.... Efter jag kom hem så har jag nog aldrig varit så röd i ansiktet, as söt.

Myste ner mig framför Schulman Show och flingor och fil <3



Idag har jag trälat mig igenom stjärtmatten, fattar iallafall nu wohoo.
Sen övningskörde jag och det gick jävligt dåligt............då blev jag less på hela dagen och kände att ALLT har gått fel idag. Även fast jag bara typ har gjort matte idag...och ätit?




Nu ska jag somna som en björn och vakna som en stel pinne. Känner redan nu att träningsvärken kommer i låren, man är la otränaaaad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela