Vad jag gör just nu

Publicerad 2011-09-17 15:13:20 i Allmänt,





Har äntligen tagit tag i den där jävla lådan med kläder som jag slängde i typ...nästan förra året?
Målet är att gå igenom allt gammalt och ge det till Hjärta till hjärta sen.



Kuligt när man hittar gamla snygga kläder tjoohoo (Y)



Har också hunnit va på Store4 och köpt vinterjacka, najz. Även skickat efter en jacka också, spännande.




Igår så dog jag efter idrotten.
- Men tjena kondition, fan vad sliten du är då.
- Aaa jag vet, äter ju nått flötigt varje dag vettu.
- Ahaa men då fattar jag varför du är så dålig då.


Och ha en tyskalektion efter det!? Och hungra/törsta ihjäl?! Fan inte klokt asså.
Hem, äta, ligga i sängen hela kvällen. Sen äta oxfilé och kolla idol <3 Jaaaa för hemmakvällar!




Ikväll ska jag nog träffa på Arjeta, men först ska detta bli någorlunda klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela