Kattfisk

Publicerad 2011-09-13 21:54:26 i Allmänt,


Hade massa konstiga drömmar imorse. Drömde att jag gick i snön påväg hem för att hinna byta om för att gå på julavslutning. Så konstig känsla att tycka det var jätte kallt men kände det liksom inte.






Då har man sett Catfish också. Asså även fast alla har pratat om att dokumentären var skit bra....så var den ju inte jätte jätte bra.... Blev inte så chockad i slutet.....blev nog mer arg. Byggde nog upp lite väl höga förväntningar om den :)))




Jahaaa. Efter skolan så åkte vi ju till veterinären. Allt var bra med Tyson och han fick sina 2 sprutor. Som tack så bet han veterinären :) Fick beröm att han var en stor fin katt, inte tjock utan stor, min bamsekisse<3


Sen blev det donkenmat, vad gött det va. Sen blev det ut att springa, antar att det var för att lätta samvetet för plusmenyn i magen. Dock sprang jag ju inte så mycket för jag fick håll när jag tog i...Dumma hamburgare.
Tänkte titta på Idol men icke, pappa hade paxat tvn. Men fick se med André&Patricia när jag kom ledsamt med mina valpögon.






Asså aaahhhh hatar också att jag blir invarderad av finnar just denna vecka vi ska ta skolkort :((((
Why God, WHYYYYY?????!!!!


Nej nu är jag trött. Dax att dra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela