I'm up in the woods

Publicerad 2011-09-03 18:19:36 i Allmänt,


Igår hälsade jag på Angelikas nya lya. Mmm det var så mysigt och fint, ett gömt litet paradis må jag säga. Gjorde as goda kakor också!


Har nån hiphop dag idag när det gäller musiken jag har lyssnat på idag. Lil Wayne, Kanye West, Jay-Z, snart köper jag sneakers, keps och hängbyxor.
Nääähe då är man klar för en kväll i linkaaaan, ser man bra nog elle????





Aaa tycker fan jag duger, lite casual sådär om jag får säga det själv.



Och ikväll har jag en guldring, vilket är ovanligt när jag mest har silver.
Men ikväll kändes det rätt, tonight is the night for gold typ... Fina fina ring som Moiz gav mig :)))




Man har la också en powerring som Blondinbella har. Säkert lika dyr också (H)(H)(H)





Ikväll blir det kinesisk mat och eventuellt bio. Fast vi vet inte vilken film, vi kollar på det som har plats osåå, jag vet vi är så impulsiva asså :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela