GRATTIS MORMOR!

Publicerad 2011-09-18 13:24:39 i Allmänt,





Något speciellt med denna helg. Har vaknat innan tio och känt mig pigg? Trott att klockan var elva när den var nio?
Är det något fel på mig?


Jajajjajaja. Nu är jag upp-piffad och klar för idag ska vi äta på Centralkrogen i Vääääärssssta.
Hoppas att det blir mumma det!




Plattade håret idag till all ära. Såklart regnar det nu. Vad äre med mig att platta håret när det regnar???




Jaaaa igår tog Arjeta och jag en promenix och hängde utanför bion. Det var tufft. Näämen satt där och prata i ett par timmar tills Angelika & Moa kom ut med pansionärerna från bion. Prata lite mer, seeee drog vi.
Kollade på Partaj sen, dog av skratt när dom härmade Rikard Wolff. Ikväll ska Andreas Wilson va med, är smygkär i han sen Ondskan <3


men tjenixen på er!




*KlApPaR HäStMaNeN*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela