Fågelskrämma

Publicerad 2011-09-21 21:54:13 i Allmänt,



Egentligen dax för mig att sova nu för idag har jag varit så jävulskt trött. Man kunde lika gärna satt en fågelskrämma med mig som ansikte, för vi hade varit lika närvarande. HAHAHAHA nu ser jag hur typ Elsa och Emma bär runt på en fågelskrämma i varsin arm med en bild på mig.


Nått sånt här kanske?






Hoppas även att min smygförkyldning försvinner över natten. Blir störd av att snora.
Tänker på lektionerna "Åhh 45 min kvar tills jag får snyta mig!"
Och nu tänker ni, Men varför går du inte bara ut och snyter dig? Nej, för jag vill inte missa nått lärarna säger för jag kan ge mig faan på att jag missar nått då. Dum i huvudet är jag, jag vet.


Haha åh kan berätta en rolig grej idag. På bilden idag så fick vi sitta vart vi ville och måla av vinklar. Så jag satt forever alone i korridoren och ritade. Sen kommer bildläraren och jag har tydligen valt en "dålig" vinkel, ajja bajja. Fick istället sätta mig på en stol mitt i korridoren där alla går.......... Näämen tjena här sitter man och skissar, det är bara att gå förbi här! Kände mig exposed och väldigt ivägen.



NEJ FAN HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela