.

Publicerad 2011-09-22 22:54:54 i Allmänt,





Dagens funderingar:

Hur länge min finne på hakan har tänkt att stanna där?

Att Elsa & jag gillar Super Mario så starkt att vi (eller jag, Elsa måste ju) sitter kvar en timme i skolan för att köra?

Hur trött jag kan bli på vissa lektioner när jag ändå sover normalt mycket?




Dagens glädjeskutt:


KOM AS LÅNGT PÅ SUPER MARIO, DOCK VAR SISTA BANAN AS SVÅR :((( Men den ska jag en dag också klara...

Att dom nya skorna är jääte sköna och myjsiga. MEN Rebecka hade inte sina skor på sig idag...men det är OK, vi löste det problemet...vi ska ha dom imorgon tillsammans tjoho!

Jag hann komma hem innan regnstormåskan bara öste, yessss!

Åt pizza idag <3 skulle ju tränat/gått idag fast blev lite rädd nu när det blir så mörkt på kvällen....







NJUUUUUTER AV SOVMORGONEN IMORGON, VARENDA LITEN SOVMINUT ÄR VIKTIG<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela