T G I F!

Publicerad 2011-10-28 18:45:27 i Allmänt,




Nu är det looooooooov nu äre fääääääzzzzt!!!



Fast nej. Ikväll ska jag spendera kvällen hos Arjeta, om hon kunde svara nångång >:(((
Hade tänkt att det ska bli lite ansiktsmask och något gött att tugga på, hos na´



That's how I role, mjukstartar höstlovet. Men imorgon blire fest! Då ska jag bli as full!!! Fast nej.
Men för att bli lite nostalgisk så blev jag full för första gången på höstlovet och hade ingen aning om hur mycket/lite man skulle dricka för att däcka, minns det som igår :')



Men idag så är jag vis, och ibland klär jag ut mig till lejon och sätter mig ner i gräset och blickar ut mot horisonten.
Kände att jag ville lägga upp en fierce bild på mig för att jämna ut allt med dom fula bilderna på mig igår....





NU SKA JAG TILL ÄRJETETTTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela