Playing video games

Publicerad 2011-10-20 22:35:51 i Allmänt,




Dagens ogilla:


Blir så trött och opepp på fn-rollspelet på lördag. Ingen vet varken in eller ut och på nått skumt sätt så är det vi tvåors fel. (?????)

Kommer inte hinna se modevisningen på lördag. Fan trodde man kunde få underhålla sig lite den dagen. Men icke vi ska slita för att visa skolans bästa sida!

Att jag är så seg nuförtiden. Gillar starkt just nu att sitta och reta folk i mitt huvud. EvIl MiNd.

Jag har inte tränat på as länge. Fy skäms. Men nej, finner inte lusten.

Serious varenda potatisbit jag åt i skolan idag, var okokt. Men hallå där, ni har ju faktiskt nytt kök, borde ni inte kunna ha potatisgratängen inne lite längre?



Dagens gilla:

Att stuvade ärtor är så gött! Och körv till!

Äter flera knäckemackor-med-bregott varje dag nuförtiden. Möms!

Körde själv till Store4 (jaa pappa också, självklart!) och införskaffade mig jeans. Yessss nu har jag dom!
Belönar mig själv att jag körde ganska bra med ett par charmiga kärringstopp :)

Att jag har sovmorgon imorgon. Tror inte det finns någon annan som blir så glad med några extra sovminuter.

ATT DET ÄR HELG IMORGON, IGEN! JAA VI KLARADE EN VECKA TILL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela