nej jag vet inte vad jag ska skriva

Publicerad 2011-10-25 17:51:22 i Allmänt,




Tooodelooo!

Idag har inte min mun varit med. Skulle hetsa och säga bungyjump lite snabbt. Sa bongojump?
Sen skulle jag säga kackerlacka och sa det med nån jävligt konstig betoning. Blev mer kacke-lacka. Säg kacke snabbt, och lacka lite långsammare. Nu vet ni det.

Duktig tjejja som satte sig med läxorna direkt i 3 timmar, boo-yah! Dock går ju inte matten så bra :PPP
Fick tillbaka psykologiprovet och blev glad i magen för ett G, för jag förtjänade verkligen inte mer. Men blev gladis för att Pär kom fram och peppade mig för nästa prov, tack snällis-Pär!
Ååhh nailade ju tyskaglosorna som jag övade på en timme innan, yeyyy!

Amen kul att läsa om mina läxor. Förlåt......


Naae asså ser bara fram emot höstlovet nu, myzdagar, halloween (!!!)

Känner att jag vill pimpa mitt hus med något mer än bara en pumpa.
Siktar på något sånt här.


NO BIG DEAL



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela