men orkar inte komma på en fyndig rubrik, nej SAJA!

Publicerad 2011-11-01 00:04:53 i Allmänt,





Fortfarande ganska butt. Kladdkakan hjälpte lite men sedan så kollade jag på filmen No strings attached. Fan, ville ju se en klockren romantisk film som man vet vad som kommer hända. Okej man visste vad som skulle hända, men den va ju rätt dålig. Lite för obviously faktiskt. Kanske för att jag inte attraheras av Achton Kutcher, ser mig bara framför hur gapig han är i Punk'd. Sen blev jag butt över något som jag hade glömt bort för ett tag, att jag är väldigt singel...väldigt. Och då blev ju inte saker o ting roligare.



Somnar snart........och klockan är elva. Fångar dagen till fullo!
Men imorgon så ska jag träffa några roliga individer. SkönT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela