Måste sluta lägga upp fula bilder på mig själv

Publicerad 2011-10-27 21:03:12 i Allmänt,




När geografilektionen inte var som roligast så tittade jag förbi lol cam.
Och till min stora förskräckelse så upptäcker jag att dom har fått in flera nya grejer! Oj så glad man blev och uj uj uj så kuligt allting blev! Och jag vet hur töntig jag kan bli åt sånt här och verkligen skratta åt mig, kan så lätt underhålla mig själv. Ohja, jag är den som skrattar högst åt mina skämt :D:D:D:D


Har lite ångest för att jag är så ful på dem men roligheten slår fan det så dom får la va kvar ett tag :)



Herregud, idag har mitt liv kretsat åt dessa bilder.
Förvånar mig inte att jag kommer ta flera fula bilder på mig imorgon, stay tuned ;););););;)










vackert
Jaa så är ju Breaking Dawn bokat med! Kan inte låta bli att bli hej-jag-är-14-år-och-älskar-twilight-glad. Är la en liten nerd längst in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela