Hatar läxor men älskar skolan typ

Publicerad 2011-10-18 20:13:56 i Allmänt,






Psykologiboken har varit trogen vid min sida i några dar nu. Orkar fan inte. Vill göra slut, vill ta en paus ifrån den. Vi behöver tid för oss själva :( </3



Det är så mycket jag vill nu


Vill gå fler skogspromenaderrrrrrrrrr. Men när jag har ett prov så låter jag mig själv inte gå ut....


Vill tränaaaaa, vill springa. Men som föregående, så tillåter jag mig själv inte det för provet.


IMORGON SKA JAG FAN GÖRA NÅTT AV DOM FÖR DÅ ÄR PROVET GJORT!!! WOPIDOOO!




Vill ha en ny mobil och spotify premium. Asså då skulle min vardag vara komplett<3
Frågan är ju vad för mobil. Dilemma!


Vill ha en pojkvän, vill fan bli kär. Vill fan tvinga nån att komma hit varje kväll.


Vill färga håret! Så jag blir lite hetare än vanligt. (...)
Åhh vill ha min färg. Vill ha ofärgat hår igen.


Börjar även smyglängta till Breaking Daaaaaaaaaawn. Oj oj oj! Även lika pepp på vilken muselåt de ska ta med.




Tillbaka till psykologiboken go go go



// soet tjej med flätor och coola hörlurar







En gång i tiden hade man hår som vara ganska najs även fast jag inte tänkte på det
You always want what you can't have ;););););)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela