En lista såhär på kvällskvisten

Publicerad 2011-10-18 22:15:49 i Allmänt,



brukar du komma i tid: Njae. Det är oftast precis på håååret att jag är i tid. Sisådär 5 min innan.

har du bra kondition: Asså nej. Eller bättre är den ju. Den duger la om jag skulle bli jagad.

när blev du fotad senast: I min caaaam.

hur känner du dig nu
: Trött. Men inte så trött så jag vill sova än. SuRfA lite till bara

vanligaste färg på dina kläder: Svart troligen. Mörka färger överhuvudtaget. I like darkness;););)

kan du laga mat: Det blir bättre med tiden, men föredrar att äta maten istället.

vad pluggar du: Samhäll, sam sam simsallabim.

blir du bra på kort: Nja. Har tvångstanke av att inte se tillgjord på foton, därför blir det oftast ett stelt leende för att se "normal" ut.

när och varför grät du senast: Fick lite tårar idag faktiskt. Blir rörd när jag tänker att Ella ska flytta ner till Habo igen för jobbet. Okej hon kommer på helger men ändå! Blir ändå ledsen och saknar henne redan nu.

var det pinsamt att svara på det? nej, eftersom jag var härligt jävla kryptisk och hemlig.

hade du en bra kväll igår? Fad gjorde jag då... Jaa just det pluggade och lyssnade på min fantastiska lista. Aafan en ganska så bra kväll.

din favoritdryck på morgonen:
Mjölk, fil eller yogurt på vardagar. Men på helger så äre festligare, då blir det té, flera koppar!!!

är du nyttig: Men nej. Småäter fan helatiden efter skolan. LÄGG AV MED DET!!!

har du någonsin haft något jobb: Ja. Ett? Sålde jordgubbar, rödbetor och potatis. Erfaren.

är du blyg: Asså jaa, om jag märker att jag inte "matchar" med personen, fast det kanske är mer ointresserad? Fan vet inte. Blir blyg mot "för på människor". Som ger obehagliga frågor, blir ju lätt röd om kinderna. Hatart.

vilken tid gick du upp idag: tio i sju skulle jag tro.

vilket tv-spel spelade du senast: Viva Piñata!

hur mycket krävs för att du ska bli full: Har inte tänkt på det nu. Men jaa vad ska jag säga, efter 3 glas vin så känner man ju av´ett.

har du spytt offentligt: Ohja. Spytt för att jag var så jävla känsliga mot "äckliga saker" som inte var äckliga.
Har spytt 2-3 gånger i skolan i lågstadiet.

jag sover: ensam........jaa tracka på bara

vad sa du senast: ett nöjt "jaaahh" när jag såg att Tyson la sig i min garderob, mena typ "jaa lägg dig där du min fina kissäää"

var du på festival i somras: Jaa! Känns stort att säga ja på den frågan.

vem ringer du när du är arg/ledsen: Ringer fan ingen då. Grubblar på det själv.

vad skulle du behöva nu: En läxfri period. En makeover på mitt hår, stör mig så inni helvete på det.

har du snygga skor: Jafan

vad var det första du sa imorse: Gomorron tror jag

har du sovit i din egna säng inatt: japp

har någon annan sovit i din säng inatt: Men nej.

har du körkort: Nej! Men.ska.få.det.en.vacker.dag.

är du ensam nu: ja. Eller aa tyson också i garderoben.

vad ser du fram emot mest denna vecka: Ledig på måndag. Nää vet inte, har inget planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela