All the other kids with pumped up kicks

Publicerad 2011-10-16 21:03:07 i Allmänt,





Har fått lite läxor gjorda idag och fick mig en skogspromenad också. Dock på liv och död.
Trodde jag skulle få gå i skogen i lugn och ro HELT ENSAM. Men nej, såklart hör jag att några åker fyrhjuling i skogen. Så där går jag och tänker att dom kommer aldrig hinna stanna om dom ser lilla mig på stigen.
Gick jallafall så långt bort från ljuden som en rädd litet rådjur.


Inte nog med att jag kunde ha blivit överkörd. Jag kunde också ha blivit nerskjuten av misstag att tro att jag är ett rådjur. Det var skyltar överallt i skogen, kändes tryggt<3
Fick fan ingen ro under min skogspromenad. Fick bara smyga runt där och hoppas på att överleva.






Men ändå är det så jävla fint ute såhär på varma höstdagar (wow så filosofisk jag lät nu)








Nu ska jag kolla på Partajjjjjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela