Från den ena till det andra

Publicerad 2011-11-06 02:15:34 i Allmänt,





Okej, mycket har hänt denna dag. Rebecka sov hos mig och vi somnade sött tillslut, efter Tyson hade psykat Rebecka. Gjorde mysfrukost och sedan tog hon sitt pick och pack och drog hemått.

Jag tog långdusch och skrubbade både kropp och hår för att få bort allt från fejkblod till svart hårspray. Kom ut med änglalikt hår på grund av allt balsam jag använde. Sjöng till Morgonen Efter i 2-3 timmar, ni vet när man har en ända låt i huvudet som går på repeat om och om igen.


Sen blev jag kär i Panda da Panda
, asså killen, Thibo Girardon heter han ju faktiskt.(Japp jag sög in all information om honom) Lägg till Panda da Panda på facebook och skratta åt hans härliga klipp eller höra små snuttar av hans nya låter eller kolla på hans konst.
Åh, gick igenom hela hans logg till början, så töntig blev jag. Fan texterna är ju klockrena på dom nya låtarna.
Första skånska killen jag inte har stört mig på? Kan vara.

 

Sen gick jag, mamma och pappa till farfars grav. Alltid lika fint på kyrkogården på alla helgona.
Åt god mat och la mig tillrätta framför tvn.

Har gråtit rätt mycket ikväll. Benjamin Button asså....den filmen gick ju på tv och var tvungen att se den igen. Även fast jag visste att jag skulle tjuta x antal gånger. Jävla fina underbara film. När den var slut så fick jag fly för att snyta mig och tjuta klart HÄHÄ.

 

Nej nu är det dax att sova och imorgon är det en såndär jävla söndag igen. Hatar att lov går så snabbt. Kommer vara stressad dom senaste veckorna, helloooo till alla prov!

 

stjärt

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela