tgif indeed

Publicerad 2011-11-25 19:37:35 i Allmänt,




Gjorde en halvdan insats på tyskaprovet, på sin höjd att jag får G.
Irriterad kommer jag hem, värmer upp rispåsen och lägger mig tillrätta i min säng med ärtpåsen på armen.
Höll på att somna när jag slökollade på olika program på svt play.


Japp här tänker jag stanna tills maten blir klar, men det tar en jäääävla tid.
Mysamys med familjen ikväll + att smsa med Angelika om idol. När man inte kan träffas så smsar man varandra som om vi satt bredvid varandra. Jaaa det blir najs. Imorgon ska det lagas mat!



Fan så trött jag blir på värken i min arm. Orkar.inte.mer. Ingenting hjälpeeeeer.
Och ni orkar inte med mitt klag på min värk så här avslutar vi.









Nångång i livet ska jag surfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela