Lite supermassive-black-asshole-känsla på detta

Publicerad 2011-11-23 22:29:41 i Allmänt,




Varför skriver jag här när jag ska upp klockan sex imorgon


!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?


Det är som tandläkarna visste att jag hatar tidiga mornar. "Jaa vi tar 7.10-tiden till henne!"


Hoppas på att inte ha några hål heller. Då skulle jag bli klad.




Har huvudvärk i min armbåge också, och tabletten hjälpte inte, WHAAAT TO DOOO???



Har inte mycket att berätta om min dag. Vad har jag egentligen gjort idag?
Ja ett prov som nog kommer att gå bra. Öhhh...vad mer då?
Joooo! Fick till en jävligt bra och intressant intervju till min samlevnadsuppgift, enligt mig.
Jaa det var pretty much it + slaviskt plugga till tyskaprovet och koka ägg och äta som kvällsgodis. Mumma.


Nej ska vara fit imorgon för jag har ju en lektion på morgonen.....och en jävla stor håltimme till eftermiddagen. Tackar det känns jättenödvändigt att gå till skolan imorgon<3


natti natti





Snart där igen, snart...snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela