Kommer komma sånna här inlägg ett flertal gånger framöver

Publicerad 2011-11-09 22:29:44 i Allmänt,





Pappa bokade biljett igår och åkte idag till Gotland. Inte nog med att varenda morgon denna vecka har varit som hundbajs under skon, då ska pappa åka iväg till stugan och bara götta sig. Svalde gråten i halsen och gick upp och borstade tänderna för lilla jag, jag skulle till skolan jag :))) Ville ju också åka meeeeeeeed, röv. Så kan man inte det för skolan är ett pain in the ass just nu ;PppP


Gått i högvarv idag på att irritera mig på pyttesmå saker på alla som jag inte känner. Jaa jag blir så när jag vet att jag själv inte är en sån stjärna, och det är ju inte bara jag som blir så.
Tittar på någon och tänker "Ful tröja...dryg är du säkert också...fan du borde få smäll" med lite överdrift.
Men ibland får man vara så, bara man håller om tyst om det :D:D:D
Fatta vilket helvete alla skulle få om jag inte hoppar över min mens nästa vecka, tur för er, annars skulle jag säkert börja vräka ur mig saker, och sen hetsäta choklad.



JAAAAAAAAAHA. Inte fått nått gjort idag. Kom hem och där låg skolkatalogen, ÄNTLIGEN! Kolla i den i nästan 2 timmar, älskar att analysera varje person. "det är ju hon! vad söt hon har blivit! och vem faan äre där? inte så söt.... och han också! HAHA han blinkade på skolkortet!" Ni vet, hela det där köret.
Sen ritade jag hjärtan på alla killar jag är kär i :))) Nej det gjorde jag inte... Har aldrig gjort, vågade inte rita i skolkatalogen när jag var liten, var rädd att någon i familjen skulle se.
Sen gjorde mamma och jag tacos som vi åt jätte länge, MUMMA! Och sen kolla vi på tv....Och sen var kvällen slut, och inga läxor gjorda!




Inat ska jag provsova i Andrés säng och se om det är något att ha. Hoppas på en god natts sömn inatt, orkar inte en till dålig natt. Peppar för att skrämma livet ur han när han kommer imorgon :)))




jobbigt långt inlägg, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela