Jag hatar att jag är alldeles för sen ibland

Publicerad 2011-11-29 21:24:59 i Allmänt,





Höjdpunkter idag

- Fick engelskan gjord, ett steg närmare till bra resultat på engelskaprovet

- Lyssnade på P3 och drack kaffe, jisses så gammal jag lät när jag skrev det nu...

- Packat matsäck o grejer till göteborgsresan imorgon

- Hitta superba julklappar imorgon till familjen

- Planerat sovplatser till respektive klassisar, kom fram till att vi hade gjort onödigt mycket i ut med att jag kastade ut André så dubbelsängen är ledig.

- Fick G på tyskaprovet, praise the lord!!! Okej låg ganska mycket över gränsen, överdrev lite när jag trodde jag skulle få IG

- Håltimmen=mystimmen med Linnéa, Mimi och Angelika

- Jag skulle baa, NACKSKOTT!!!

- Skrev in mig på körskolan! Ett litet steg för mig, ett stort steg för mänskligheten (nej inte tvärtom...)

- Åkte till Willys för första gången (woho) och köpte tillbehör till chili con carne, MMmmMMums




Det som sög idag

- Sedan jag såg Black Swan så fick jag sånt cravings att se antingen Svansjön eller Nötknäpparen, nån känd balett, in real life. Upptäckte då i lördags att balettföreställningen Nötknäpparen gick i Linköping. Bestämde att mamma och jag skulle gå på fredag. Men vi kollade inte platser förrän idag för man förväntar sig ju att det ska finnas platser till oss två. Fanns två platser kvar låååååångt bak. Gråt!!! Åh blev så jävla irriterad på detta. Är fortfarande det. Jäääävla röv att föreställningen skulle gå ynka två dagar. Jävla fan fan fan.


- Lite småless att FN-rollspelet inte kommer bli lika kul som förra året. Men uppmuntrar mig med att Mimi och jag ska vara best dressed med våra burkor/mustascher/solglasögon/guldkedjor alternativt annat typiskt Saudiarabiskt.


- Att jag inte kommer få se Nötknäpparen. Det har jag sagt, värt att säga igen. Asså hel-ve-te va tröttsamt att jag inte kollade biljetter innan och trodde att vi skulle glida på en räkmacka.


- Att skaffa körkort är snuskigt dyrt. Men nu ska jag inte vara den som är den, mormor&morfar ska betala det mesta åt mig för det är gör dom åt oss alla syskon. Taaaaaaaaack mormor&morfar!!!




Nog för ikväll, hörs på torsdag för imorgon har vi fullt upp, hej hej hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela