I-landsproblem

Publicerad 2011-11-24 16:59:50 i Allmänt,




Här hemma föregår en familjedebatt om jag ska köpa sony ericsson arc s eller iphone 4.
Och det känns som ingen kommer fram till något. Och jag själv då? Jag bryr mig faktiskt inte så mycket, ärligt talat, jag vill bara ha en ny mobil så jag slipper hämta min skoldata när alla kör wordfeud eller gå 3 meter bakom min kompisar för jag är för töntig som inte har en cool mobil....


överdrev du lite nu? Jaa det gjorde jag.




Men serri???? Vad fan ska man ta? Jaa iphone har allting men väldigt väldigt väldigt dyr. Plus att snart kommer iphone 5 och då köper alla den och då blir jag den töntiga igen.
Dock så har iphone massa coola skal. Ja, jag tar skalen som en viktig sak.... utseende är allt, hähä.


Sony ericsson blir ju lite same thing med internet och dittan, men den har inte allt som iphone har. Men ändå så älskar jag sony ericsson, dom har aldrig svikit mig. Och den kostar bara 3000 spänn.


Och en grej till med iphone 4 S, vad är grejen att den kostar dubbelt så mycket som vanliga 4:an, när de ända skillnaderna är typ prattid, kamera och röststyrd?




HJÄLP MIG NU, KOMMENTERA, SKRIK, SKICKA BREV, HAFFA MIG I KORRIDOREN OCH SÄG VAD SOM ÄR BRA???
Måste få slut på denna debatt och skaffa nån mobil innan de hinner bli gamla igen.


Tack i förhand :))))




Sa du att du var blek? Ja det sa jag. Du kan kalla mig vattenliket ;);););)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-24 20:26:45

iphone 4 sanne saaja juuuu, så vi kan voxra!!

4S har bättre kamera och något mer tror jag, men det finns inga skal till dom ännuuu, hähä

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela