Humör-svängningar <3<3<3333

Publicerad 2011-11-20 14:02:03 i Allmänt,

Går dåligt med rapporten nu. Därför en liten saker-jag-stör-mig-på-lista.
1. Adeles låtar som jag vill spy på nu. Asså ja hon är jättebra, men helvete vad uttjatade på radion.
2. Folk som visslar med orden när dom pratar! :O Asså det skär ju i öronen som naglar på en krittavla. Seriöst får fan panik när speciellt gamla tanter ska vissla på alla ord.
3. Att jag är så dålig på att hitta information. Och är så otroligt långsam med uppgifter.
4. Mitt spotify tar slut så fort jag har börjat lyssna. Måste.skaffa.premium.dör.lite.inombords.
Det var nog allt för den här gången. Kom inte på mer, blev lite besviken nu...
Elsa ringde också precis, härligt nu gick humöret upp igen! Nääää bajsar på Libyen och börjar snart med sammanfattningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela