Här var man nyduschad!

Publicerad 2011-11-08 16:25:41 i Allmänt,





Sov ännu sämre inatt! Yeeesss..... Vaknade som en död fisk och släpade mig till skolan. Fick höra från Mimi&Elin att jag såg ut som världen hade gått under när jag gick mot skolan, jaaa det kändes lite så, sömn är mitt liv :)))

Jobbar på att rensa av alla läxor och det rullar väl sakta framåt. Tog paus och tog skönaste/varmaste duschen, fyyyy så gött att sitta i duschen och dra på as varmt vatten. SkönT!

För att inte hamna i en alltför stor depression så peppar mig själv med roliga saker som ska hända snart,

- Klippa&färga/slinga mig nästa tisdag!!! Woho!
- Onsdag is the big day, Breaking fucking Dawn!!!
- Göteborgsresan med klassen & ekonomerna, göttmos!



Nej måste tillbaka till det tråkiga igen, skulle vara förjävla gött om jag blev klar med analysen idag faktiskt.

För när jag är klar med den då...dåå ÄRE FEEEST!

TJOHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela