Detta mörker gör så att jag vill gå i ide

Publicerad 2011-11-07 22:44:53 i Allmänt,





Somnade inte inatt på vääääldigt länge, vilket resulterade en väldigt trött tjej som försov sig.
Asså....det ända som fick mig att klara denna dag var fanimej mina klassisar. Allting annat inom skolan jämför jag med en stor bajskorv. Vi har bara jobbiga saker varje vecka framtill jullovet, och det är ju om evigheter??? Hur ska jag klara detta? Tröstäta hela tiden? Börja träna sönder? (HAHAHA AA JUSTE) Börja bo i min säng?

Näää det är inte lätt här i livet. Men ska klamra mig fast på klassisarna ta en sak i taget, det handlar ju om att prioritera :D:D:D


Annars då? Sov en timme på kvällen, sov som en bebis, as gött. Hoppas på att kunna somna nu också. Vilket betyder att det blev inga läxor idag, men imorgon efter skolan ska jag bänka upp mä' !




Har ju inte skrivit om halloweenfesten Nils hade, meeen det var as najs och alla gick in fööört. Och då blir det ju 10 gånger roligare! Jag levde som vampyr för en natt och det var jävligt najzzzz. Dock smakade fejkblodet bajs och även limmet till tänderna. Varför ska allt sånt där smaka så fruktansvärt lustigt? Och jag som får hur lätt som helst kväljningar för lustiga saker.

En liten grej till. Så jävla värt att ha linserna. Woho allting blev så mycket roligare då, fääätt bra till maskerader. Prova det!!!



Nåååja bjuder la lite på bilder här också

Vampyrär er okkså soeta :))

 

Lonely vampire säger hejdå nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela