11 timmar och 45 minuter kvar tills rapporten ska vara klar

Publicerad 2011-11-20 12:14:23 i Allmänt,



Japp nu vet ni vad jag ska göra idag.
Måste peppa mig själv för att klara sista slutspurten.



Bra saker med att den är klar:


- Då är en av de jobbigaste grejerna till fn-rollspelet över

- Jag kommer veta näst intill allting om konflikterna i arabvärlden. (Frågan är om det är nödvändigt i övriga fall än fn-rollspelet?)

- Jag kommer känna mig som en kung när det är klart!






Så nu känns det lite bättre. Satte på en ansiktsmask också för att göra allting lite roligare, Plus P3 såklart, det är mitt ljus i ovädret!



Åh för att peppa mig själv lite mer, fick ett jävla poäng ifrån MVG på matteprovet, asså va!?!?!?!? Jag??? Som är alldeles för trög för matte B???? Aaa ni, det kändes ganska gött i magen.



Tack och hej, hörs om några timmar


kbk nu kör vi osv osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela