zzzzzumba

Publicerad 2011-05-13 18:45:31 i Allmänt,




Kommit hem från en pass med zumba med Moizz. Oj oj OJ! Det var så svårt!
Jag hängde väl med på knappt hälften av passet och andra halvan skrattade jag åt mig själv när jag försökte med stegen. Aaaee man måste nog gå x antal gånger för att komma in i the salsa and the moooves.



Oså hade vi ju programdag idag med alla samhällarna. Det var ruligt att gå på tipspromenad och min grupp ägde på frågorna FÖRUTOM DEN SISTA JÄVLA FRÅGAN. DEN SOM FICK OSS ATT FÖRLORA!!!!!
Tror pmsen kom lite där, blev sjukt besviken för jag var så inställd på att vi skulle ta segern. Men icke!




Nu hungrar jag efter maaat. Blir nog flötmat, såhär efter ett pass hihihihii.
Är för hungrig och för pmsig så jag brusa upp mot pappa på 2 sekunder, hehe.


Behöver mat & choklad snarast för att inte ge någon en fight ikväll. Inget party ikväll inte!


Påtal om party, älskar den här bilden <3 När vi va hos Ella haha



Hahhaha ser ut som alla tänker, fyfan jag vill hem.
Grejen var att vi hade roligt men vid just den tidpunkten hamnade vi alla 3 i nån trans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela