Who run the world?

Publicerad 2011-05-20 18:29:28 i Allmänt,





Fick just sms av Angelika "Såg en tjej med skägg..."

SkÖnIs tJeJ!

Andreas skrev just på fb-chatten:
- Ska du till Moa ikväll?
- Nej för hon ska till mig?


Bra att dom vet att vi ska va hos mig :)::):):)


Jaaa alltså ikväll ska vi grilla hos mig. Möööööms!


Sen får man la se vart kvällen leder oss så att sägaaa




Bloggat sjukt dåligt den här veckan. Men det som har hänt är att jag har vart hos frisören, fast är fortfarande inte blond. Det här tar tiiiiiiid. (ångrar lite smått att jag färgade mahognybrunt...)
Sen har jag larvat med min klass och legat i solen, gått i skolan gräsig utan att nån sa nått.................

Rolig grej idag, när vi har ett förhör i historian och alla är tysta och skriver.
Då ställer sig Martin vid mig och dörren och börjar sträcka på ryggen. Förvirring och skratt blev det i klassrummet då, hohoo.





Nu ska jag dra mig neråt en våning och vänta på alla, haaaj haaj


Imorgon blir det baaaaaal, ska bli spännande att se!




Tänk att få gå med denna pärla på balen i trean <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela