Volture Feet

Publicerad 2011-05-28 13:14:30 i Allmänt,





Man vet att man har varit på en bra fest när man är hes dagen efter, inte bakis (där snackar vi tur), ler när man tänker på vissa stunder och träningsvärk i benen. Faa-aaan vad jag gillar naturfester!


Först äta gott hos Wilma i hennes fina hus och altan. Sen vidare till Hästholmen där the party wazzz, musiken funkade inte än så dom drog igång med lekar, sköööna säger jag bara!
Sen gick musiken igång och dansa, dansa, dansa. Skratta, prata och sjunga. GAAH så bra kväll!
En av höjdpunkterna var lätt att vi vart ett gäng som älskar Muse och hade en livlig diskussion. Vi blev friends forever!



En till höjdpunkt (och anledningen till att jag är hes). Asså grejerna Issa och jag hittade på igår, HAHA!
Började säga raauuuuugh (ryta) för att impa på naturkillarna. Det gick sådär. (eller en fick vi med)
Eller "naturdansen" som vi hittade på. Gick la inte hem heller direkt.
Eller på toan när det vart ett helt väsen med rytningar och Elsa dog av skratt :D:D:D:DDD
Eller när vi kom på flera nya danser, skyffeln t.ex!




Aaee nu ska jag gå och handla jordgubbar, sen ska vi titta på hundutställning och heja på Leika!





bebis



(Angelika jag vill ha bilder sen igår!!! Måste ha bloggmatreal vettöh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela