Vilken dag!

Publicerad 2011-05-26 22:41:42 i Allmänt,




Säger först grattis till världens bästa morfar som drar dom roligaste historierna om ditt liv!





Drar lite höjdpunkter på min dag:


- Jag orkade springa hela 2,5:an. Bättrade min tid med 2 min, booo-jaaa!


- Medan jag springer bakom Rebecka. Chockar med att sjunga (skrika) med låten Firework-refrängen för att peppa!!!
Blev nog bara jag som blev pepp av det.



- Sista halva varvet så kommer låten Genom Eld och då jävlar kom adrenalinet även fast man flämtade



- Innan vi börjar göra matteprovet så sjunger alla för mig :))) Mimi ledde sången med sin fina stämma<3



- Göra matteprovet och kunna känna att det faktiskt gick bra.



- Mimi har kramat och hållt om mig hela dagen, mmmm mys! <3



- Sett på medan alla har överöst med grattis på facebook, att bara ett grattis kan göra en så glad.



- Alla roliga youtube-klipp på katter idag.



- Alla som grattade mig i skolan, nära och kära och även onära.



- Mormors lax och rabarberpaj! <3



- Morfar berättar att han tittar på Big Brother och börjar diskutera med pappa om Gurkan. Gullä!



- Och presenter såklart! Tack tack tack!









Fick bl.a. en fin vit ring av Marc&Ella. Den kommer trivas så bra bland dom andra!







Fick även ett par solglasögon, diggar påsen lika mycket





Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela