Söndagsdusch har guld i kanten

Publicerad 2011-05-08 21:12:05 i Allmänt,





Insmörjd och lite färre hårstrån på kroppen efter en dusch. Mmmm skönT!

Vad har man gjort idag?
Fanimej ingenting. En söndag som den ska va. Sket i att träna för min ljumske gör fortfarande ont. (googlade på ljumske för att se om jag menade rätt kroppsdel)
Skit mystiskt med min ljumske.... Tänk er känslan att vilja "smörja" ljumsken för den känns "trög" och orörlig.






Sen har jag försökt vänja mej vid nya Firefox. Skit jobbigt att jag råkar trycka på en sak när jag skriver in adresser. Har försökt lista ut hur man kan ta bort den men är ju ingen datahacker så att säga...
Såhär blir det... om ni fattar. Jag skriver in en blogg och dubbelklickar, och då råkar jag klicka på det där.

Nån som vet hur man tar bort dom där störiga sakerna????








Nu ska jag myzaaa

// cool gangstas




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela