natti natti

Publicerad 2011-05-22 22:28:38 i Allmänt,





I torsdags hade jag 71 unika besökare på min sketna blogg!?!?!?
What's up with that? Förstår inte hur jag kan få så "höga" siffror när jag aldrig har länkat min blogg nånstans. Hur hittar ni hit egentligäään?





Nu ska jag sova så jäkla gött och som vanligt vakna med världens surhet.
Vad jag längtar till sommarlovet, sena morgonar <3<333<3

Och jag hoppas att denna vecka ska gå snabbt för impulsivt nog så hänka mamma och jag med André&Patricia till Stockholm på lördag. Då ska det shoppas igen!



Dock ett litet problem. Det kommer bli fest på fredag så får påminna mig själv att ej supa mig redlös för då kommer jag bli åksjuk som vanligt och spy i min brors bil. Och då kommer han inte bli så glad...... :)





Tack för mig och godnatt





Jag underskattade mitt blonda hår så sjukt mycket på den gamla goda tiden :'(
Om man kunde få tillbaka det håret nångång... den smalare kroppen.



NOG OM KLAG, GODNATT

Kommentarer

Postat av: ellen

Publicerad 2011-05-23 16:31:04

''den smalare kroppen..''

SERIÖST, ÄR DU KNÄPP ELLE?

du har min drömkropp sanne :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela