I helgen har jag hunnit med....

Publicerad 2011-05-16 17:27:34 i Allmänt,






- Att somna framför tvn innan elva med mamma en fredagskväll. SköööönT!


- Köpa blommor med mamma och farmor. Planterade lite till min charmiga blomlåda på balkongen.


- Dra till Vadstena med några tjejor och kolla på Eurovision hos Rebecka.


- Bli smygkär i Erik Saade.


- Börjat tro att vi fanimej kommer ta hem Eurovision.


- Hatat att alla grannländer röstar på varandra. Cypern ger Grekland tolvan, MEN VAAA!?!?!? ARE YOU KIDDING WITH ME?? :O:O:O:O


- Åkt hem med Emmas rockfarsa. Kände mig lite hemma, då pappa älskar också sin musik i bilen :)))


- Fikat på Trädgårdsskafferiet på deras nostalgisöndag med familjen





Hehe bytte om till träningskläder vid 4 för jag tänkte att passet började halv 5.
Sen började det halv 7 :PpPPpPp

Efter passet ska jag fan klippa sönder jeans. Fråga mamma om gamla jeans, då rensade hon alla garderober på gamla jeans, så nu har jag ett par att välja på.


Drar nu jalla herråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela