Blöt Sanne

Publicerad 2011-05-11 21:01:59 i Allmänt,






Hej






När jag tillslut flyttat min röv ut ur huset för en springrunda så ser jag att det är jäkligt molnigt.
"Jag hinner säkert hem innan det börjar regna" tänker jag och trippar vidare.
När jag är borta mellan Slomarp och Prästgårdsliden så öppnar sig himlen.
Och jag kan fan inget annat än le åt mig själv för allt det hela är så komiskt.
Så det var bara att sätta på Deadmau5 och lööööpa hemåt. Träffade en charmig tant på hemvägen och vi båda skrattade åt det hela, jaaani så tokigt det kan bli!



Gillar hur paranoid jag blir när jag går eller springer ut själv. Vill.inte.möta.människor.
Hatar att träffa någon man känner eller någon man halft känner så man-inte-vet-om-man-ska-hälsa.
När jag vill powerwalka eller springa så vill jag vara själv!
Då vet ni det. Sväng åt en annan väg om ni ser att ni möter mig längre fram powerwalkandes eller springandes.





Nu ska jag in i duschen och blöta ner mig ännu mer.
Sen sätta mig med svenskaböckerna igen, imorgon ska fan provet gå som en dans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela