andas andas men det snurrar runt

Publicerad 2011-05-01 15:42:17 i Allmänt,





Tänk att gårdagen löste sej endå ni! Vi fick äta i lugn och ro med musik och tända ljus<3 (ignorerar att det var kallt på altanen) Osåå satt vi här hemma och hade lite föris. Sen in till skänninge och gå vidare till Frida utanför skänninge. En frisk promenad var det allt!
Och festen bestod av det vanliga, prata, skratta, dricka, dansa + de röda tofflorna som var mina trogna vänner ungefär hela kvällen. Vi sa hejdå med tårar i ögonen när jag skulle hem....
Nääääämen festen var kulig och bland det bästa var att prata med Ellen, Nellie & Zara för jag insåg hur mycket man missar vad dom gör osådääär.
Lite småträligt att musiken inte var så hög, jag vill ha öööss när jag dansar MEN Isabelle hade lösningen på det problemet.


När vi står där på dansgolvet kommer helt plötsligt Isabelle med en randomkille och dom.fukkar.ur.totalt. Så där hoppade vi och skrek MOTALA!!!(?). Aaa där blev det allt ös. Blev förvirrad när han tydligen inte kom från Motala. Varför skrek vi då Motala? Mo-ta-la? Motalaaa?

En till favorit med Isabelle: Lite sådär små-segt i köket/dansgolvet. Isabelle byter till låten Pussy Pussy. Så sekunden efter hoppar vi i takt och skriker PUSSY PUSSY DICKI DICKI TANGI TANGI LICKI LICKI!!!!!!!!!!!!!!!!!



Isabelle kan hon, det ska ni veta.






Nu ska jag packa och dra mej till gYmMeT och prova mina nya jumpadojjor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela