The Chain

Publicerad 2011-03-22 21:32:42 i Allmänt,









Jag har en sådan hat-kärlek till CityVille. Så kuligt att pyssla om staden likså det är ett pain in the ass när jag kommer på att jag hade odlat massa skit som har ruttnat för länge sen.
Men då kommer denhär hjälpsamheten man har mellan CityVille-kompisarna. Alla är så gulliga som hjälper varandras städer och jag likaså försöker vara den bästa grannen. Ja vi är som en stor familj!



Nog om CityVille nu förfan.




Asså vädret idag! Soligt och fint, minus att det blåste redigt. Men fick ju ändå inviga vårjackan, grejer de!
Aha i skolan då, naila VG på engelskaprovet - tjollahopp säger vi för det. Och så såg vi äntligen klart på filmen vi har sett ett tag på nu, tre hela timmar lång!

Sen när jag kom hem gick jag ut med katten min. Jag måste sett ut som en livsnjutare som stod på altan och drack kaffe medan Tyson jagade löven. Mmm kaffe!
Sen gick vi in och jagade varandra och lekte med papper. Eller aa mest Tyson, måste få bort hans överskottsenergi. Annars får man massa tänder i ens fot.


Öser med göddiga vårbilder från idag rååå'


Kaffemuggen i högsta hugg. Asså vem kan inte älska kaffe
när det gäller att ta en kopp efter skolan i detta väder?






Och här har vi nya färgen jag har nu.
Lite ljusare och ljusare ska det bli. Det här är steg 1 än så länge.
Men jäkligt nöjd att det kunde bli så ljust redan nu.
Vad jag myyyyser när jag är hos Hårhörnan. Trivs så bra när Julia pysslar om mej!




Sådärja. Nu ska jag peppa för Pluras Kök som hela familjen ska bänka sej framför ikväll.
Nu kom Patricia med en mcdonalds-äppelpaj också, man tackar. Mmm gratis är gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela