Sömn

Publicerad 2011-03-01 23:10:07 i Allmänt,






Så otroligt onödigt att jag satt kvar längre vid tvn/här framför datan. Kommer vara mer död imorgon än de två första mornarna. Bajs. Plus att jag måste duscha på morgonen också. Vem kommer vara död imorgon, jag kan jag lova.

Dock värt att softa i en galet fin lägenhet med en gullig chinchilla perser med namnet James, tuffingen var klippt lik en pudel där bak. Wööö så söt! Vi såg Black Swan. Igen för min del, men inget mej emot då den är så bra. Ångrar lite att jag inte såg den på bio för första gången då känslan skulle bli ännu större. Asså se den allihopa!







Mer hade jag la inte att säga. Skulle kunna skriva mer just för jag inte är trött och tankarna kommer snurra mer än vanligt ikväll. Jag vill ha helgggggggggggggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela