My baby just cares for me

Publicerad 2011-03-20 22:15:12 i Allmänt,





Äntligen var man nerbäddad i sin säng. SkönT
Har plågats med tyskaglosorna idag men nu sitter dom nog. SkönT nr 2
Hade också en personlig assistent till en läxa jag hade glömt. Tur att man har det, allt här i världen, kan man ju inte hålla reda på. Man tackar Elsa!
Fick ett vackert mejl från na' !







Imorgon ser jag bara fram emot en grej. Eftermiddagen, då jag kommer sitta i en frisörstol.
Och jag vet ärligt inte riktigt vad jag vill med mitt hår. Låter Julias magiska händer skapa någon fin kallufs på hövvet. Är lite smått sugen på att klippa av en redig bit av håret. För övrigt ska håret bli ljusare och "vårigare" men exakt vilken färg vet jag inte. Återstår att se vad magkänslan säger imorgon.
SPÄNNANDE SPÄNNANDEEEEEEEEEE



En snygg hårfärg är Rebeccas. Kanske inte just den jag vill ha men hon passar så grymt bra i den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela