Men tja

Publicerad 2011-03-09 18:09:21 i Allmänt,






Jeeezz soft dag idag. Mest rast egentligen.
Asså, bara älska känslan då vi blir klara med alla mattetalen innan mattelektionen är slut så vi kan tralla runt. Det var inte igår man var före i matteboken.


På håltimmen så trippade vi till Lidl och så drog jag med mej några tjejor hem och gjorde hamburgare. Eller jaa, inte direkt gjorde. Dem var ju typ redan klara. Det var myyyzzzzz.



Nu ska jag bättra lite på min Internationella Relationer så jag kan glänsa på provet imorgon.
Sen ska jag söfta baa slutet på veckan för har inga fler läxor. Det är najz. Ska bara peppa för lördageN.



Ajöken på er!





Aaaww kIzzeN somnade på min hand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela