En liten hälsning till Emma

Publicerad 2011-03-18 19:28:26 i Allmänt,





Här ligger jag med Tyson!






Vi njuter. Vi sover inte. Viiiiiiiiiii gliiiiiiiiiiiiider!






Kommer inte ihåg senast han la sej i min säng. Eller jo, det var igår men innan det.
Får njuta av tillfällena han bestämmer sej för att sätta sin katt-stjärt på min säng.



Hehe förut skrattade jag jete mycket åt Emmas crazzYyYy cat!
Älska ögonen <3





Närbilden nurå.....




DAM DAM DAAAAAAAAAAM!!!





Asså hur skön kisse är inte det där dåååå??





Nu ska jag och Tyson vänta på föda. Mamma och pappa exprimenterar med thai-mat där nere, får hoppas på att dem får till det. Gud så gött det ska bli!


Ikväll blir det bara myzamyz, och imorgon eventuellt Linköping med kära Ida!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-03-18 22:17:20

HAHAHAHAH dör av garv fortfarande, tårarna bara rinner!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela