Cause I'm wasting time

Publicerad 2011-03-31 17:21:32 i Allmänt,






SkönTTTT att matte nationella är klart.
Gick la bra, hurrar la inte men lite poäng skrapade man ihop.
Jobbig grej som hände: Just när jag tänkte ta min lilla paus och käka min banan, då kommer andra matteläraren med sina klackar och går långsamt förbi.... Och där satt jag och åt banan... Blev lite obehagligt en stund då.



Snela Lennart lät oss gå för vi är så snabba&duktiga innan två på våran skola-till-fyra-dag. SkönTTT nr 2.
Sen har vi skrattat åt hemliga april-skämt och Elins "I will be popular-bild".
Hann gå hemått en bit, hade glömt mobilen hos busiga Elsa, gå tillbaka, få mobilen av Elsa och sen trippa hem.




Gjorde té och mögelostmacka och satte på Skönheten&Odjuret. Har en period då jag ser alla Disneyfilmerna jag inte har sett. Skönheten&Odjuret var helt klart bättre än Pocahontas. Sorligt slut på Pocahontas, måste ladda ner tvåan och se vad som händer.


Aaaaaaaaaa ska la packa väskan för ikväll är jag på't igen. Afffrodaaanceee.
Håller tummarna för att jag inte så få så mycket kramp i cp-tån....


Innan det ska jag få mammsen att sätta sej ner med mej och boka P&L biljäätt. Det blir fääätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela