As snabb uppdatering

Publicerad 2011-03-20 20:08:36 i Allmänt,






Måste ju hinna med att se Solsidan jöööö




Igår shöppade jag löss i linkan med Ida&Elsa.
Det var najz, hittade svarta jeans&höstjacka bl.a <3





Har haft far-och-dotter-dag-idag kan man säga

Idag har jag också varit i linköping! Pappsen och jag tog en tur
Köpte vårskor (hade inte råd med dom igår hähä)
Mina sista julpengar rök på bruna skinn Converse. Mmm fiiiiiiiiiiiint!
(och tre par trosor på gina, dom hade ju så nya fina färger på dom)


Sen åkte pappsen och jag till Biltema och fikade. Vet, as mysigt fik.....
Och sen när vi kom till Mjöllat så fick jag övningsköra lite runt Bowlingen (x-antal rundor runt byggnaden)
Jag växlade som bara den och tog krökarna som en dans! Mina händer gliiider på ratten, om jag får säga det själv. (Älska att överdriva mina skills på bilkörning, gillar paranteser också som ni ser)




Typ. Allt var la inte heller bra

Fick kritik på att jag växlar som en barsk man, att jag slår in växlarna.
Sen växlade jag fel också. Trean som skulle i blev femman istället. Ös baaah!






Nej nu äre Solsidan, häj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela