Är man med i leken får man leken tåla

Publicerad 2011-03-12 10:56:03 i Allmänt,





Var ju som sagt i Bodaborg med Elevrådscreeewet igår. Det var mycket mer roligare än vad jag hade förväntat mej. Man blir ju så jävla inne på att man ska klara hela grejen. Tävlingsandan blir på topp!
Måste säga att vårat lag var ett klockrent lag, stämplarna bara överflödade så att säga.



Idag ser jag ut såhär






Hoppade från en klättervägg och trodde jag skulle stanna där men jag fortsatte flyga in i ett fönster.....hehe....Smidig är väl inte mitt efternamn....såatteehh... Har en svullen kind på köpet också :):):)






Nu höpp in i duschen och bli av med detta flötiga hår. Ska handla lite godsaker tills ikväll sen. Möms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela